کد خبر : ۲۲۲۱۷۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ساعت ۱۸:۱۵

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری دزفول تاکید کرد:
لزوم ارائه گواهی سوپیشینه نامزدهای انتخابات شورای شهر دزفول در هنگام ثبت نام/ اخذ گواهی از مراكز پلیس + 10

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری دزفول بر لزوم اخذ گواهی سوپیشینه نامزدهای انتخابات شورای شهردزفول از مراكز پلیس +10 و ارائه این گواهی در هنگام ثبت نام براساس قانون جديد تاکید کرد.

 لزوم ارائه گواهی سوپیشینه نامزدهای انتخابات شورای شهر دزفول در هنگام ثبت نام/ اخذ گواهی از مراكز پلیس + 10

امیرعیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: مطابق با تبصره سوم ماده 26 الحاقیه صادرشده در فروردین سال 92 درقانون جدید آمده که نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر باید گواهی عدم سو پیشینه ای که از تاریخ صدور آن سه ماه نگذشته باشد را در هنگام ثبت نام باخود به همراه داشته باشند.

وی افزود: باتوجه به اینکه سی ام اسفند ثبت نام کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر آغاز می شود این کاندیدها تنها 20 روز دیگر فرصت دارند تا نسبت به اخذ این گواهی سوپیشینه اقدام کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری دزفول عنوان کرد: براساس جلسه ای که روز گذشته با نیروی انتظامی دزفول برگزار شد مقررگردید تا مراكز پلیس + 10 در دزفول میزبان کاندیدهای انتخابات شورا برای دريافت گواهی های سوپیشینه باشند.

عیسی زاده ادامه داد: بنابراین افرادی که قصدکاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهررادارند موظف هستند در این چندروز باقيمانده  به مراکز پلیس + 10 شهرستان مراجعه کرده و با ارائه مدارک نسبت به دريافت گواهی مذکور اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: فرمانداری شهرستان با همکاری شورای تامین و سایرنهادهای متولی تمامی تلاش و اهتمام خود را در راستای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان به کار خواهند گرفت.

برچسب ها: امیرعیسی زاده معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری دزفول